Wojtek Sokół w kampanii VISTULA ORAZ PROSTO – mamy …

Wojtek Sokół w kampanii VISTULA ORAZ PROSTO - mamy ...

Pierwszy w kolekcji pokazał się sam Sokół na swoim instagramie. I już wiadomo było, że coś tu się święci. Znamy estetykę Supreme, przyglądaliśmy się też innym zagranicznym markom, które ze streetwearu wchodziły we współpracę z klasyczną modą a nawet domami mody. PROSTO jest na tyle dojrzałym, koncepcyjnie, produkcyjnie i jakościowo brandem, że bez stresu mogło pozwolić sobie na to samo. Idealny partner? Vistula – z potężnym zapleczem krawieckim i handlowym. A także klientem, do którego zapewne PROSTO nie trafiłoby nigdy, gdyby nie ta kolekcja. Vistula zaś nigdy nie zyskałaby takiego luzu i świeżości bez Sokoła i jego „sztruksu”. Marki przybiły więc sobie piątkę i wypuściły kapsułową linię, która w różnej konfiguracji będzie dostępna zarówno online (przedsprzedaż już ruszyła), jak i stacjonarnie w ofercie obu firm.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bum. #prostoorazvistula #vistulaorazprosto #niebawem #backstage

Post udostępniony przez W■JTEK S■K■Ł (@wojteksokol) Maj 13, 2019 o 11:14 PDT

W kolekcji przede wszystkim bluzy z bliską streetwearowi typografią (łączącą nawet sposób zapisu obu logotypów). Ale także marynarki, kurtki, płaszcze, t-shirty, a nawet dodatki. VISTULA ORAZ PROSTO ubierze facetów stóp do głów. W cenie od 29,90 zł za skarpetki aż po 1499 zł za garnitur.

W kampanii sfotografowanej przez Mateusza Stankiewicza głównym bohaterem jest sam Sokół. Towarzyszą mu dwaj młodsi koledzy – jeden w typie modeli Goshy Rubchinskiy’ego, drugi bardziej w typie faceta Vistuli (Maks Behr).

Wygląda na to, że kolekcję VISTULA ORAZ PROSTO założą też dziewczyny (tu Maffashion w limitowanej bluzie, którą otrzymali dziennikarze i influencerzy jeszcze przed premierą kolekcji):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

today premiere @prostowear x @vistulathemensworld #prostowear #supreme

Post udostępniony przez JULIA KUCZYŃSKA (@maffashion_official) Maj 22, 2019 o 1:45 PDT


Czytaj więcej…

Wojtek Sokół w kampanii VISTULA ORAZ PROSTO – mamy …

PROSTO jest na tyle dojrzałym, koncepcyjnie, produkcyjnie i jakościowo brandem, że bez stresu mogło pozwolić sobie na to samo. Idealny partner? Vistula – z potężnym zapleczem krawieckim i handlowym. A także klientem, do którego zapewne PROSTO nie …

Źródło: ELLE.pl

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *