Weekday trafia do Polski! Wiemy, gdzie szwedzka marka otworzy swój pierwszy sklep

Weekday trafia do Polski! Wiemy, gdzie szwedzka marka otworzy swój pierwszy sklep

Założone w 2002 roku Weekday do tej pory znane było głównie w Europie Zachodniej i Północnej. Polska jest pierwszym krajem ze wschodniej części kontynentu (i dziesiątym w ogóle), w którym zdecydowano się na otworzenie sklepu stacjonarnego. Jak zapewniają przedstawiciele grupy H&M, to dopiero początek ekspansji. Marka do portfolio szwedzkiego giganta dołączyła w 2008 roku. O dosyć zawiłej historii brandu pisaliśmy w artykule o… Cheap Monday, który w pewnym momencie odłączył się od Weekday i szybko przewyższył sławą swoją markę-matkę. 

Nowa kolekcja WeekdayNowa kolekcja Weekday mat. prasowe

Ostatnie miesiące dla Weekday były wyjątkowo udane – minimalistyczne ubrania i dodatki inspirowane stylem ulicznym, tworzone z poszanowaniem środowiska, szybko zyskiwały na popularności. Brand wpisuje się w najmocniejsze światowe trendy w modzie – nie boi się poprzez swoje kolekcje i działania zabierać głosu w ważnych kwestiach społecznych, np. równości płci, a dodatkowo produkuje ubrania i dodatki w duchu eco. Kilka lat temu Weekday wprowadził na rynek denimową linię, w której wykorzystano materiały pochodzące ze zrównoważonej produkcji oraz kostiumy kąpielowe stworzone z tkanin z recyklingu. Aktualnie prawie prawie 70 proc. całego asortymentu pochodzi ze zrównoważonej produkcji.

Cenowo Weekday plasuje się na poziomie Zary. Sukienki kosztują od 100 do 300 zł, płaszcze i kurtki od 150 do 550 zł. Oprócz kolekcji własnych w sklepach Weekday kupić też można produkty kultowych marek, takich jak Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.

Witryna sklepu WeekdayWitryna sklepu Weekday mat. prasowe

Warszawska Elektrownia Powiśle, gdzie powstał pierwszy w Europie Wschodniej sklep Weekday, staje się jednym z najmodniejszych miejsc stolicy. Oprócz trzypoziomowego salonu szwedzkiej brandu, swoją działalność prowadzi tam sporo ciekawych pop-upów i concept storów, a w przyszłości ma być ich jeszcze więcej. W Elektrowni Powiśle znajdzie się także pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall.


Czytaj więcej…

Należąca do H&M marka Weekday pojawi się wkrótce w Polsce

Weekday to odzież inspirowana stylem ulicznym i młodzieżową popkulturą. Marka, której kolekcje tworzone są z poszanowaniem środowiska (blisko 70 proc. ubrań pochodzi ze zrównoważonej produkcji) nie boi się zabierać głosu w ważnych sprawach …

Źródło: wirtualnemedia.pl

Pierwszy sklep Weekday w Polsce

Weekday słynie z uważnej obserwacji trendów, ale nie tych kreowanych przez wielkie domy mody, a raczej influencerów z pokolenia milenialsów. Świadoma popkulturowych inspiracji, wspierająca indywidualizm i postępowa w kwestii ekologii marka wpisuje …

Źródło: Vogue Polska (komunikaty prasowe)

Weekday trafia do Polski! Wiemy, gdzie szwedzka marka otworzy swój pierwszy sklep

Jednym z takich brandów jest &Other Stories, kolejny to Weekday z grupy H&M. Kolekcje pierwszej z tych marek możemy od kilku lat podziwiać w Polsce (chociażby w warszawskiej Galerii Mokotów). Natomiast druga dopiero trafia do naszego kraju. Flagowy …

Źródło: Glamour

Weekday, Warszawa. Nowy sklep należący do szwedzkiej grupy H&M będzie w Warszawie. Znamy szczegóły [ZDJĘCIA]

Weekday jest szwedzką marką należącą do grupy H&M. Istnieje od 2002 roku a w jej ofercie znajdziemy minimalistyczne kolekcje inspirowane popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Ubrania tej sieci tworzone są z wysokiej jakości materiałów ze …

Źródło: Warszawa NaszeMiasto.pl

Weekday wchodzi na rynek Europy Środkowej. Pierwszy sklep w Warszawie już w tym roku

Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday otworzy swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej. Zlokalizowany na trzech poziomach sklep zajmujący powierzchnię ponad 450 mkw. zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i …

Źródło: Retailnet

Weekday w Polsce! Wiemy, gdzie pojawi się pierwszy sklep

Weekday otwiera swój pierwszy sklep w Polsce. To szwedzka marka modowa z rodziny H&M, która czerpie inspiracje z kultury młodzieżowej i mody ulicznej. Słynie z minimalistycznych (czasami wręcz futurystycznych!) miejskich ubrań i świetnie skrojonych …

Źródło: ELLE.pl

Weekday, marka z grupy H&M, wchodzi na polski rynek

Kolejna marka należąca do giganta H&M debiutuje na polskim rynku. Niedługo w warszawskiej Elektrowni Powiśle rozpocznie działalność Weekday. Oprócz kolekcji własnych brandu, w trzypiętrowym sklepie znajdziemy także asortyment marek takich jak np.

Źródło: Avanti24

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *