LIDL PLUS – aplikacja początkiem sprzedaży online w LIDLU …

Ostatni miesiąc na rozliczenie się z fiskusem. Ponad trzy miliony ...

Sieci handlowe robią wiele, by klienci do nich wracali. W tym celu prowadzą akcje lojalnościowe (np. zbieranie naklejek), ale także wprowadzają stałe programy lojalnościowe takie jak Moja Biedronka czy Clubcard. Lidl Polska dotychczas nie miał swojego programu lojalnościowego, tymczasem największy konkurent – Biedronka chwalił się ostatnio rosnącą liczbą klientów mających kartę lojalnościową Moja Biedronka. To się jednak zmieni – Lidl wprowadza dla klientów aplikację Lidl Plus. Redakcja „Rzeczpospolitej” miała okazję przetestować ją przed oficjalnym startem.

Lidl Polska zdecydował się na rozwiązanie, w którym karta lojalnościowa umieszczona jest w aplikacji. Odchodzi więc problem szukania jej w portfelu czy kieszeni, za to kłopoty mogą się pojawić przy słabym zasięgu sieci – aplikacja Lidl Plus potrafi wczytywać się wtedy bardzo długo. Część konsumentów mogą odstraszyć wymagania Lidla dotyczące danych osobowych, bo sieć chce od nas nawet adresu zamieszkania (co niczym nie różni się od wymagań np. Tesco i programu Clubcard). Proces rejestracji nie zajmuje jednak więcej niż parę minut.

W aplikacji dostępne są oferty i kupony rabatowe. Kupony rabatowe działają automatycznie – wczytawszy na skanerze przy kasie kartę rabatową rabat odlicza się sam od rachunku. Zniżki mogą być różne – w okresie testowym można było kupić taniej np. drugie opakowanie parówek, czy otrzymać zniżkę na paprykę (łącznie było 6 kuponów rabatowych). Oprócz tego w aplikacji dostępne są też oferty dające zniżki od 10 do nawet 40 procent i tylko niektóre wymagają zakupu większych ilości produktu. Miłym zaskoczeniem było pojawienie się po zakupie „zdrapki”, jednak ku rozczarowaniu testującego pod zdrapką kryła się „tylko” zniżka 1 zł na łososia kanapkowego.

Przedstawiciele Lidla anonimowo zapewniali przy rozmowach o Lidl Plus, że w przyszłości rabaty i oferty będą dostosowywane indywidualnie do klienta. Co oznacza, że każdy użytkownik aplikacji będzie mógł mieć własne oferty rabatowe.

Bardzo wygodną funkcjonalnością Lidl Plus jest automatyczne zapisywanie paragonów. Natychmiast po zakończeniu transakcji w aplikacji pojawił się paragon za zakupy identyczny z papierowym. Zgodnie z informacją w aplikacji, będzie można wykorzystywać te e-paragony przy zwrotach. Wiadomo też, że będą one ułatwiały reklamacje.

Aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze nawet dla osób, które nie przepadają za tego typu rozwiązaniami. Działa sprawnie (z zastrzeżeniem, że przy słabym zasięgu miewa problem z załadowaniem), a operacje dotyczące rabatów odbywają się automatycznie, trzeba jedynie wczytać kartę na skanerze przy kasie, najlepiej uprzedzając o tym kasjera. W czasie testów nie Lidl Plus nie zadziałał bez uprzedzania kasjera, że ma zostać wczytany.

Rozwiązanie Lidla ma szansę trochę namieszać na rynku – jest równie prosta w obsłudze, jak tradycyjne, plastikowe karty lojalnościowe, a jeżeli rabaty będą atrakcyjne, to ma szansę skłonić klientów do kupowania w Lidlu. Zgodnie z informacjami w aplikacji start Lidl Plus dla klientów zaplanowany jest na kwiecień 2019.


Czytaj więcej…

Lidl Plus wyszedł z fazy testów. Sieć udostępniła polskim klientom …

Lidl Plus dostępny jest w formie aplikacji na smartfony z systemami Android lub iOS. W aplikacji klienci mogą skorzystać z kuponów promocyjnych i "zdrapek" wręczanych za zakupy, otrzymywać powiadomienia o ofertach, przeglądać gazetki promocyjne, …

Źródło: Wiadomosci Handlowe

LIDL PLUS – aplikacja początkiem sprzedaży online w LIDLU …

LIDL PLUS – to aplikacja rabatowa, która już wiosnę będzie miała swoją premierę. Obecnie jest w fazie testów – informuje serwis spidersweb.pl. Tym samym Lidl akcentuje swoją obecność w świecie e-commerce. Lidl Plus to aplikacja lojalnościowa, dzięki …

Źródło: Dziennik Zachodni

To nie Prima Aprilis. Lidl oficjalnie rusza z własną aplikacją …

Na start Lidl wyświetla kupony na banany (60 proc. taniej), masło (40 proc.) i mleko (35 proc.). W ofercie Lidl Plus jest też mnóstwo innych produktów, w większości przecenionych od 12 do 40 procent. Same obniżki to jednak nie wszystko. Poza nimi aplikacja …

Źródło: Spider’s Web

Aplikacja lojalnościowa Lidla może namieszać na rynku

Odchodzi więc problem szukania jej w portfelu czy kieszeni, za to kłopoty mogą się pojawić przy słabym zasięgu sieci – aplikacja Lidl Plus potrafi wczytywać się wtedy bardzo długo. Część konsumentów mogą odstraszyć wymagania Lidla dotyczące danych …

Źródło: Rzeczpospolita

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *