Awaria Virgin Mobile. Nie ma zasięgu, nie działa infolinia

Awaria Virgin Mobile. Nie ma zasięgu, nie działa infolinia

– Awaria została usunięta, a wszystkie usługi dla naszych klientów zostały przywrócone – poinformował money.pl rzecznik Virgin Mobile Polska Mateusz Piotrowski.

– Pragniemy przeprosić wszystkich naszych klientów, którzy w dniu dzisiejszym pozbawieni byli dostępu do naszych usług – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.

Piotrowska-Oliwa podkreśla, że była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. – Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości – zapewnia w komunikacie.

Obejrzyj: prezes Virgin Mobile Polska o aferze Huawei

– W ramach przeprosin klienci, którzy dotknięci zostali skutkami awarii otrzymają od nas przeprosinowy prezent. O szczegółach każdy klient zostanie poinformowany SMS-em – zapowiada prezes Virgin Mobile Polska.

Piotrowska-Oliwa ogłosiła też, że opeartor podjął dodatkowe działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa działania usług.

„Z uwagi na wystąpienie awarii w późnych godzinach nocnych i poza godzinami funkcjonowania centrum obsługi klienta, niemożliwe było szybkie poinformowanie klientów o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jeszcze lepszym procesem informowania klientów w przypadku takich sytuacji” – czytamy w komunikacie.

Od rana o problemach z logowaniem się do sieci lub o całkowitym braku działania usług donosili użytkownicy Virgin Mobile z różnych miejsc w całym kraju. Wkrótce okazało się, że problemy pojawiły się jeszcze przed północą.

Virgin Mobile informuje, że awaria wystąpiła około godziny 4:50 podczas nocnych prac utrzymaniowych. „Jej przyczyną był błąd komunikacji między systemem bilingowym Virgin Mobile a siecią radiową, który nie mógł zostać wykryty wcześniej. Co więcej taka sytuacja nie miała jeszcze nigdy miejsca przy realizacji podobnych prac” – poinformowała firma.

Pierwszy komunikat operatora na temat awarii pojawił się dopiero o 9:00 w czwartek. Klienci sieci nie mogli uzyskać żadnych informacji, ponieważ od 22:00 do 8:00 rano infolinia standardowo była niedostępna.

– W wyniku tej sytuacji awarii nie uległa infolinia Virgin Mobile, która pracuje normalnie. Wydłużony czas oczekiwania związany jest z dużą liczbą telefonów od klientów – wyjaśniał Piotrowski.

Zapytany, dlaczego operator nie zdecydował się na uruchomienie obsługi klienta w trybie awaryjnym wcześniej, Piotrowski wyjaśnia, że to pierwsza tego typu sytuacja, z którą spotkał się Virgin Mobile. – Wyciągniemy wnioski na przyszłość – deklaruje.

Rzecznik operatora wyjaśniał nam rano, że problem pojawił się na styku infrastruktury Virgin Mobile i Play, ale zaznaczył, że wina nie leży po stronie tej drugiej sieci. Choć Virgin Mobile korzysta też z nadajników Orange i T-Mobile, w wyniku awarii przełączenie się do tej sieci także było niemożliwe

Wbrew pierwszym doniesieniom, awaria nie dotyczyła samej sieci Play. Normalne działanie tej sieci potwierdził rano rzecznik Play Marcin Gruszka.

„Chciałem sprostować doniesienia na temat rzekomej awarii naszej sieci. Awarii brak! Awaria występuje u jednego z naszych partnerów MVNO i poza pomocą w rozwiązaniu problemu nie mamy z nią nic wspólnego” – napisał rzecznik Play.

Operator sieci Play na początku 2018 r. zawarł z Virgin Mobile oraz jej udziałowcami umowy, które przyznają Play opcję nabycia wszystkich udziałów w największym polskim operatorze wirtualnym. Na ostateczne przejęcie jest czas do 2020 r.

Virgin Mobile to największy na świecie wirtualny operator komórkowy, czyli działa bez własnej sieci, używając łącz innych operatorów. W Polsce, choć takie usługi się nie przebiły, zdobywając mniej niż 2 proc. rynku, Virgin Mobile Polska ma najwięcej klientów, czyli 412 tys. osób.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: telekomunikacja, wiadomości, gospodarka

komentarze

+1

+1

ważne

smutne

ciekawe

irytujące

Napisz komentarz

wczoraj (15:22)

Tomasznie dostałem żadnego SMS-a, czekam na prezent

wczoraj (17:48)

KrakowBzdura! Awaria w dalszym ciągu nie została usunięta!!! Nadal brak sieci. To kłamstwo ze strony operatora!

wczoraj (15:30)

alikMam kozystam i jestem bardzo zadowolony. Teraz proszę będę tezprzeprosiny i prezent. Virgin życzę powodzenia. Bardziej się reklamujcie ale bez ,,geb,, … Czytaj całość

Rozwiń komentarze (3)


Czytaj więcej…

Awaria sieci Virgin Mobile na terenie całego kraju. Utrudnienia …

Awaria sieci Virgin Mobile. Na terenie całego kraju od rana występują trudności z logowaniem się do sieci i dostępnością usług Virgin Mobile. Zniecierpliwieni użytkownicy sieci alarmują o problemie w mediach społecznościowych. Operator w krótkim …

Źródło: Onet.pl

Awaria sieci Virgin Mobile zażegnana. Klienci otrzymają prezent

W nocy z 20 na 21 marca 2019 roku w Polsce doszło do awarii Virgin Mobile. Użytkownicy Virgin Mobile Polska nie mogli wykonywać połączeń, odbierać i wysyłać wiadomości, ani połączyć się z internetem. Po godzinie 15.00 firma wysłała komunikat, …

Źródło: BusinessInsider

Awaria Virgin Mobile. Operator informuje, że sieć działa już normalnie

Piotrowska-Oliwa podkreśla, że była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. – Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości …

Źródło: Money.pl

Awaria w Virgin Mobile. Problemy z usługami wirtualnego operatora …

"Drodzy klienci, w nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi oraz inforlinia. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę. Prosimy o cierpliwość" – napisano na profilu Virgin Mobile Polska na …

Źródło: Money.pl

Poważna awaria w Virgin Mobile – karty SIM nie łączą się z siecią …

Virgin Mobile nie działa. Awaria operatora MVNO odcięła abonentów od usług, a karty SIM nie łączą się z siecią. Play przekonuje, że to nie jego wina. Jeszcze wczoraj Virgin Mobile chwalił się nową ofertą na Virgin Net, a dzisiaj jego klientów spotkała z rana …

Źródło: Spider’s Web

Awaria Virgin Mobile. Nie ma zasięgu, nie działa infolinia

Dane z serwerów nie są przekazywane do sieci – i nadajników. To oznacza całkowite pozbawienie klientów usług i to niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Awaria dotyczy całej Polski i wszystkich klientów. Virgin jest tzw. operatorem wirtualnym, – korzysta z …

Źródło: rmf24.pl

Poranek z awarią. Nie działa sieć Virgin Mobile

Dzisiejszy poranek powitał wielu użytkowników sieci Virgin Mobile w bardzo nieprzyjemny sposób. Sieć boryka się z awarią, przez którą abonenci (w tym także ja) borykają się z niemożnością wykonywania połączeń i korzystania z internetu mobilnego.

Źródło: gsmManiaK.pl

Awaria w Virgin Mobile. Użytkownicy zgłaszają poważne problemy …

Z tego co wiem problemy techniczne mają użytkownicy Virgin Mobile, ale nie ma to żadnego związku z naszą siecią bo problem nie jest po stronie sieci. Komunikaty o awarii Playa w Downdetectorze pojawiają się dlatego, iż serwis nie rozdziela jeszcze Playa …

Źródło: Komputer Świat

Duża awaria w Virgin Mobile, klienci nie mogę się zalogować do …

Zgłoszenia są z Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia, Warszawy, Katowic czy Poznania, ale też z wielu innych mniejszych miast w Polsce, można więc przypuszczać, że awaria dotknęła dużą część klientów Virgin Mobile. Jak poinformował serwis Bankier.pl, …

Źródło: Antyweb

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *